Ügyfélbarát telefonszámok

Zöld szám

Az egyre kiélezettebb piaci versenyben bizony mindent meg kell tenniük a cégeknek, hogy megtartsák meglevő ügyfeleiket, illetve az új érdeklődőkből minél hatékonyabb módon ügyfelet varázsoljanak.

Ehhez az egyik fő összetevő, a megfelelő ügyfélszolgálat.
Ez azzal kezdődik, hogy jól képzett, udvarias ügyfélszolgálati munkatársakkal kell üzemeltetni az ügyfélszolgálatot. Türelmes, és a témakörben nagy tudással rendelkező kollégára van szükség, hogy tényleg meg tudja oldani az ügyfelek problémáit, válaszolni tudjon minden kérdésre.

A másik fontos dolog a cégek részéről, hogy a telefonos ügyfélszolgálat zöld szám szolgáltatás használatával működjön, azaz ingyen lehessen felhívni.
A telefonköltség egy cég számára nem olyan nagy összeg, így érdemes ezt ilyen módon átvállalni az ügyféltől. Különösen igaz ez akkor, amikor esetleg még várakoztatni is kell az ügyfelet a hívás során. Ilyenkor az a minimum, hogy tényleg ingyen legyen a hívás az ügyfeleknek.

Megosztás